SAF logotypeHem Om föreningen Medlemskap Styrelse Stadgar Rabatter På gång Auktioner Kunskapsbank In English Kontakt Om webbplatsen

Auktioner i Stockholms Akvarieförening

Stockholms Akvarieförening anordnar med oregelbundet intervall en större auktion av fiskar, växter och annat akvarierelaterat. Deltagande i budgivning är öppet för alla. Säljare beställer etiketter i förväg. Etiketterna hämtas på auktionsdagen i god tid innan auktionen startar. Mer information kommer här inom kort

Senaste auktionen hölls i Nyboda skola, 31 augusti 2019

Auktionsregler

Stockholms Akvarieförening har sedan 2011 förhållningsregler för sina auktioner. Det är för att tillsammans med myndigheter skapa en bättre miljö för fisk och ägare vid auktionerna. Det kanh ända att kontrollanten inte godkänner ditt gods. Följande gäller.

Upphovsrätt Creative Commons BY-ND, 4.0: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ Stockholms Akvarieförening och författarna. Artikeln får skrivas ut och användas för personligt bruk. Vidare spridning måste utgöras av exakt samma innehåll och formatering. och ursprung och författare anges tydligt.